دانلود فیلم جدید پاپ

دانلود فیلم جدید پاپ, دانلود رایگان سریال جدید با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی حجم پایین به روز, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم جدید پاپ

سه شنبه 12 تير 1397
14:7
فیلمباز

دانلود فیلم جدید پاپ 1397 اثری از احسان عبدی پور, دانلود فیلم جدید پاپ با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم جدید پاپ سینمایی ایرانی 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم پاپ

دانلود فیلم پاپ

 

اشعار مسعود امینی، دانلود آهنگ، امید چرا با من چرا با من، فقط با من نمیشه چلچراغ چشم تو روشن چرا با تو، فقط باتو نگاه من، نمیشه لایق خواستن نگاه کن من چه بی اندازه از عشقِ تو پر هستم چگونه در سیاهی دو چشمای تو گم هستم چگونه می رسم با تو به دنیای شکوفایی چگونه می شکنم بی تو در اندوه شکیبایی چگونه می کِشم با تو به دوشم بارِ تنهایی چگونه می برم با تو امروز و به فردایی نذار تا اینهمه خواستن سبب سازِ جدایی شه دلیلِ مرگ یک عشقه هنوز با تو خدایی شه چرا با من فقط با من نمیشه چلچراغ چشم تو روشن چرا با تو فقط با تو نگاه من نمیشه لایق خواستن نگاه من نمیشه لایق خواستن. "همایون هشیارنژاد" + دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و شن

پاپ - paap پخش کننده:کول دانلود سال ساخت: 1392 |پخش: 97 نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: احسان عبدی پور

 

لیست بازیگران فیلم پاپ: حدیث چهره پرداز.

خلاصه داستان پاپ: یکی از قصه‌های فیلم این است که وقتی پاپ در واتیکان انتخاب می شود اگر از نیجریه باشد و سیاه باشد یک اتفاق خاصی در فیلم ما می افتاد. این فیلم روایت گوشه ای از زندگی سیاهانی که سالیان پیش اجبارا از وطن خود روی به مهاجرت آوردند، آنان برای فرار از فقر و حقارت، بیماری و مرگ، بیچارگی و درماندگی کوچ کرده اند تا برده و سرخورده نباشند و حقوقشان همسو با سپیدان باشد. داستان فیلم حول محور اعضای یک خانواده و مشکلات آن ها می چرخد...

خبرهای جدید از پاپ پاپ (با نام گذشته سیاه و سپید) فیلمی اجتماعی و سه اپیزودی، ساخت ایران به کارگردانی احسان عبدی پور محصول سال ۱۳۹۲ است. این فیلم درباره جوانان، مهاجرت و اوضاع اجتماعی امروزی ایران است. این فیلم نتوانست در جشنواره فجر سال ۱۳۹۲ حضور پیدا کند. پاپ با هزینه شخصی ساخته شده است.

پاپ دومین اثر احسان عبدی پور می‌باشد. موسیقی فیلم پاپ از نوع جاز است. نام اپیزودهای این فیلم، مکزیک، ایتالیا و انگلیس می‌باشد. احسان عبدی پور در این فیلم به روابط فراوطنی پرداخته است. فیم پاپ در بوشهر تصویربرداری شده است.

جوایز و افتخارات پاپ ... تاریخ اکران پاپ ... زمان پخش در شبکه نمایش خانگی ...

  

 

 

دانلود فیلم پاپ